woningruil Amsterdam-Zandvoort

  • gerard

    aangeb. 4kwoning in zuideramstel vlak bij de A2-A1-A4-en andere routes

    vlak bij treinstat. Rai- metro trams bus-schiphol. gelderlandplein groot winkelcentrum

    vlak bij centrum amsterdam. veel groen. de woning is op de 2e etage met lift

    grote ramen. zonnig. douche 3slpk.wk. apart keuken. balcon . de mogelijkheid is

    om c.v. aan te vragen bij de woningbouw.

    De hr is 465 incl serv.kosten. .

    Gevraagd. eengezinswoning in Zandvoort, met 3 slpk.-tuin-zonnig. c.v. schuur

    hr.tot 500/550E. Stuur email indien u wilt ruilen. bijvoorbaat dank.

    .

  • denisea

    Goedenavond,

    Wij hebben een 4 kamer huurflat met lift in ZANDVOORT, op de 2e etage met balkon.

    Aparte wc, douche,ruime woonkamer met woonkeuken. Grote berging beneden.

    Goed onderhouden,netjes!

    Op 10 minuten loopafstand van het strand en op minder dan 5 minuten sta je in de duinen!!

    Kindvriendelijke buurt! Bushalte om de hoek plus klein winkelcentrum met dokter tandarts apotheek en supermarkt.

    Graag horen we wat van u!

  • gerard

    hallo denisea, sorry maar wij zoeken een eegezinswoning.bedankt voor je reactie.gerard.

  • maikel

    hoi ik mag elke week 3 huizen uitkiezen in zandvoort

    en ik wil graag met u ruilen

    ik ben all veel huizen wezen bezichtigen,maar heb nog niks geacepteerd

    ik hoor graag of u met mij wilt ruilen

    groeten van mij

  • Woningruiler

    Beste maikel,

    Mag ik vragen hoe het komt dat u elke week 3 huizen mag uitkiezen?

    Mvg,

  • naima

    ik woon in zndvoort 4 kamer woning in flat derde etage lift aanwezig ,groote woonkamer en twee groote slaapkamers en kleine slaapkamer , groote balkon, parkeergelegenheid, vlakbij mooie duinen , kindervriendelijke beurt , vlakbij scholen. supermarkt

  • Kim

    Hallo A. Hoberg,

    Ik heb een pas gerenoveerd 2 kamer appartement met balkon op het zuiden op de 2e verdieping.

    Woning is in amsterdam oost om de hoek van de leuke javastraat. Je woont dus aan de rustige kant maar kan zelf de drukte opzoeken. OV en winkels op loopafstand. 

    Heeft u interesse?

    Groet

    Kim

  • m

    wij hebben een woning in Amsterdam Centrum aan het Prinseneiland met 3 slaapkamers, 

    we zijn op zoek naar een benenden woning in Zandvoort

  • Roos

    Aangeboden 45 m2 amsterdam helemaal gerenoveerd begane grond. 396 huur. Soc huurwoning .Gevraagd iets in zandvoort.

  • Roos

    Roos

    Aangeboden 45 m2 amsterdam helemaal gerenoveerd begane grond. 396 huur. Soc huurwoning .Gevraagd iets in zandvoort.0623212472