nieuwe manier van ontharen

  • jaop

    Sundepil-hand-pad

    De werkzame oppervlakken van de Sundepil-ontharing-pads bevatten zeer fijne kristallen. Door deze kristal- oppervlakken worden de haren zacht aan de wortel afgedraaid, de huid wordt zacht en voelt zoals na een peeling behandeling. Zeer geschikt voor armen, benen en oksel.

    http://www.sundepil.nl/index.php

  • Corrie

    Ehm…ik heb dat ding gekocht, maar ik vind het niet echt werken hoor!

    Het duurt megalang voordat je eindelijk 5 haartjes eraf heb…doe ik het dan niet goed ofzo?? volgens mij wel hoor!! Het werkt gewoon niet denk ik. Jammer!

  • Evelien

    Hallo,

    Heeft iemand enig idee wat het email adres is van sundepil? Via de site kan ik geen bericht sturen, deze geeft steeds een error.

    Groetjes Evelien

  • Gea

    Hoi Evelien,

    ben je al achter het e-mailadres van Sun Depil?

    ik heb namelijk het zelfde probleem..

    groetjes Gea

    ps. zou je hierover willen terugmailen?

  • gerjomi

    Hier vanavond gekocht en thuis uitgeprobeerd en het werkt…ja het kost wat energie je moet vaker dan 1 keer ronddraaien maar dan is het resultaat er ook wel naar !!!

  • michielsen

    Evelien Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Heeft iemand enig idee wat het email adres is van

    > sundepil? Via de site kan ik geen bericht sturen,

    > deze geeft steeds een error.

    >

    > Groetjes Evelien

    hey kan jij mij het email adres bezorgen als je het al hebt

    groeten lidy

    lidy.michielsen@skynet.be

  • sandra

    ik heb ,m vandaag gekocht en ben er echt superrrrrrrrrr blij mee!!X(

    dat ding werkt echt perfect(vind ik hoor), ik hoef nu eindelijk ,niet meer te harsen of te epileren in m,n gezicht (dus de lichte snorhaartjes):S zijn nu binnen een mum verdwenen ideaal!! en m,n huid is echt superglad!

    maar je moet er wel op je gemak voor gaan zitten hoor en geen haast hebben;)

    m,n benen zijn echt superglad geworden, voor mij geen scheermesjes of epilady meer.

  • Ellen

    Hallo, ook ik probeer sundepil te mailen maar het lukt niet. Ik heb spijt dat ik de sundepil heb gekocht, het werkt voor geen meter. Maar ben wel €20 lichter. Echt balen. Reacties kun je niet doormailen maar bestellen wel. Balen. Ellen(td)

  • Sami

    Goededag, zou iemand mij ook het mail adres kunnen/ willen geven van sundepil? Probeer ze nl. al 2 dagen te mailen en ook ik krijg constant een error.

    Ik heb mijn bestelling, die ik in augustus gedaan heb, nog steeds niet in huis. Er is echter wel een bedrag afgeschreven.

    Groet