Goedkope Merkkleding

  • Will

    Schrik je ook wel eens wat merkartikelen zoals Adidas,Prada,Nike,Versace,D&G etc. kosten en dat veel van deze artikelen veel te duur zijn voor jou om te kopen, maar dat je ze toch graag wilde hebben ?

    Wil je ook graag weten hoe veel ondernemers en handelaren hun producten zo goedkoop kunnen aanbieden en hoe ze toch nog winst kunnen maken ? Wil je ook graag een winkel beginnen of een eigen handel opzetten, maar weet je niet waar je de merkartikelen kunt inkopen ?

    We kunnen je vertellen dat wij als succesvolle onderneming er ook lang over hebben gedaan

    voordat we het wisten en dat het ons veel tijd geld en energie heeft gekost.

    Om mensen zoals jij op weg te helpen, hebben we een lijst met 75 internetadressen opgesteld, waar je veelal merkartikelen kunt inkopen, meestal rechtsreeks vanaf de fabriek of groothandel.

    D&G zonnebrillen die normaal 135 euro kosten, hebben we ingekocht voor 40 euro inclusief verzendkosten.

    Nike Air Max 90 kochten we in voor 50 euro inclusief verzendkosten.

    Channel, Gucci, Pradda, Louis Vutton, Burberry tassen kopen we in voor maar liefst 75 euro.

    Wil jij ook inkopen en honderden euro’s besparen of wil je graag je eigen handel opzetten, aarzel dan niet langer en bestel bij ons de lijst met 75 Internetadressen.

    Geen flauwekul of valse reclame, maar een duidelijke lijst met werkende internetbedrijven waar je werkelijk wat aan hebt.

    Voor maar 10 euro stuur ik je per e-mail deze lijst met webadressen op en ook jij kunt dan meteen je inkopen gaan doen.

  • Dennis

    hallo,

    ziet er goed uit

    kan je mij de info naar me mail toe zenden

    dan kunnen we daar verder afspreken

    mvg

    dennis

  • Will

    Hallo Dennis,

    Gezien de vele negatieve reacties die we over ons heen kregen, zijn we met het verzenden van de lijst helaas gestopt.

    Sorry voor het ongemak.

  • Dennis

    hallo,

    oowww oke

    kunt u dan voor mij het niet voor 1x nog doen

    ik heb echt interesse

    ik hoop dat u mee werkt

    mvg

    dennis